tisdag 18 augusti 2009

Flytt!

Har ju glömt att berätta att vi ska flytta... JIPPI!!!
Vi byter vår trea på 4:e våningen utan hiss i centrum mot en 4:a marklägenhet med egen tomt både bak o fram... Blir lite som ett eget hus eftersom vi har carporten framför dörren.
Från 69kvm till 110kvm... Oj! Så mkt space vi kommer få! Ett rum till mig o Peter, ett till lilla hjärtat och ett gäst/kontor på ovanvåningen.
Egen tvättstuga e ju lyx... Nu har vi fått traska ytterligare en trappa ner förutom de 4 för att komma ner till tvättstugan i källaren.
Jag hade ju aldrig fixat det med stor mage o sen med en bebis...
Visst ser det bra ut!!
Just nu går allt som på räls, känns nästan för bra för att vara sant...
Flyttlasset går redan den 3 okt, så om du har lust får Du hemskt gärna hjälpa till... ;) Jag får ju TYVÄRR (ironisk betoning) inte bära nu, utan får agera arbetsledare istället och det e jag bra på. ;)
Så nu e jag i full gång med att packa, rensa, slänga, slänga, slänga, slänga..... Hur underbart är det inte på en skala från 1-10 att få slänga!!?? T I O!!
Men problemet är bara: -Var gör man av allt sitt gamla avdankade skit!?

2 kommentarer:

Emelie Forssell-Löfstedt sa...

Ser jättefint ut!! Nära ditt jobb med ju:)

Anonym sa...

Ser ju kanon ut...Där kommer ni trivas o hur nära får du inte till jobbet då!!! Synd vi inte kan går runt sjön mer dock...det kommer jag sakna. Kram Lina