lördag 30 januari 2010

Orkar man föda barn när man e sjuk??

Vaknade i natt med världens halsont, huvudvärk och tryck på bihålorna... Huuur kul e det på en skala från 1-10???
Tänk om värkarna skulle sätta igång nu? Jag skulle inte orka föda nu, tror jag... Yr när jag e uppe o går, kan knappast andas, näsan rinner och ont i halsen när jag sväljer. Hur ska man då kunna tänka på att andas rätt, krysta och hitta kraft??
Kan ju bara hoppas att Mitt Lilla Hjärta har förbarmande för mig och väntar tills jag e frisk.
Jag som hoppades på en bebis nu inom de närmsta dagarna...
Får väl VILA, VILA, käka Bafusin och dricka varmt hela helgen så jag får tillbaka krafterna snabbt... Vill ha min bebis NU!!
Snabbkurerande tips emottages gärna... :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej tjejen! Det orkar man. Jag hade inte sovit på tre dygn, och var också ganska sliten. Man får energidryck, pepp och krafter man inte trodde man hade. Kommer gå som en dans!
Kram, lycka till.
Anna

Misan-Maries blogg sa...

Tack Anna!
Jag mår som tur väl är bättre, förkylningen e på väg ur kroppen.. Hoppas jag ;)