söndag 24 januari 2010

Ella 3 veckor och Agnes 3 år

Idag har vi verkligen lyckats att köra ihop allt... "Stora fikadagen" får jag nog döpa denna dagen till... ;) Kl.12 hälsade vi på Ann och Christian och deras nu 3 veckor gamla Ella. ÄNTLIGEN fick vi se henne! Så söt, så liten, så gosig!!! Hon sov visserligen mest hela tiden, men en liten stund kunde jag hålla henne och det var så myysigt!! Givetvis fikade vi också...
Sen kl. 3 var jag bjuden på Agnes 3-års kalas.
Möttes av en lycklig sprallig liten tjej i dörren som glatt hälsade oss välkomna till hennes kalas. Innan det blev dags för fika lekte alla barnen jätte bra i Agnes fina rum.
Vi bjöds på glass, kladdkaka, bullar, kakor... Något för allas smaker och önskemål. Mer fika alltså.. ;)
Och vad vore ett kalas utan fiskdamm? Det blev succé när de fiskade fram sin godispåse.
Det var kul att få träffa Sara och hennes lille Love också. Har inte sett honom på jätte länge. Han va så söt när han bredbent stapplade fram. Han var mest faschinerad av gitarren och drog några rejäla accord till mammas förtvivlan.. ;)
Men tro inte att det var slut fikat för min del.
Ånej, kl.18 kom en kollega till mig och hennes man som e kollega med Peter hem till oss och då blev det givetvis fika...igen... Ostkaka, sylt o grädde... Kunde definitivt inte motstå. Suck...
Hoppas jag kan sova inatt efter denna sockerchocken...

1 kommentar:

Emelie sa...

Tack för att du kom Marie! Och för att du tog sååå fina bilder:):)
KRAMAR!!