torsdag 21 januari 2010

Mera kläder och presenter... :-)

Var på stan idag för att inhandla en 3-års present till Agnes eftersom jag e bjuden på hennes kalas på söndag.. ;) Givetvis så kunde jag inte låta bli att uppsöka Kappahl, Lindex, Name-It, Polarn o Pyret etc... OM jag köpte nåt till mitt Lilla Hjärta?? Hm... gissa?? Så klart jag gjorde... En tuff sparkdräkt i stl.62 på "Name-It", en liiiten, liiten mössa på "Polarn o Pyret" (som ju passar perfekt till den bruna vinteroverallen) och ett flaskställ på "Pirajja"... På kvällen kom svärmor och svärfar förbi och med sig hade de en present till bebisen. En jättefin body och en söt kanin... (Undras om det inte e en liten "Ninni" som Agnes också har?? Fast hennes är (eller...hm...var) vit???) Tack Per o Lisbeth! Gulligt av er!

3 kommentarer:

Emelie Forssell-Löfstedt sa...

JAAAA!! Det är Ninnis tvilling minsann:) Är säker på att den kommer bli lilla hjärtats favvis;)

Emma sa...

Den mössan såg tunn ut och ha nu i kylan

Misan-Maries blogg sa...

Ja, Emma den e inte vinterfodrad, men ändå ganska rejäl, men den e tänkt att ha under overallens tjocka luva när vi bara ska ut på snabb turer. Vi har en tjock rejäl vinter mössa till promenader eller längre turer. /Marie