fredag 22 januari 2010

...och så blev det lite mer kläder... ;)

Oups!! Råkade gå fel och gick in på Lindex när jag egentligen skulle in på Maxi och handla mat. Hm... Trodde inte ni heller på det??? Säger bara en sak... REA PÅ LINDEX!!! Ta två rea plagg o betala för ett.. Så 89.50:- för ett par bruna coola byxor och en hood i rött. Hade ni kunnat motstå då???
Peter frågade när jag kom hem...
- Vet du att det blir en pojke eller??
- Nä... Vadå? Liksom...
Han tycker nämligen jag köper mest pojkiga kläder... Kanske det... Men jag försöker hitta så neutrala kläder som möjligt.
Ser detta pojkaktigt ut??? Detta kan väl en liten tuff tjej ha??
Tycker iallafall jag.
Jag vet att OM det blir en tjej så e nog jag den förste att inhandla rosa, klänningar och snutt o plutt... hihihi... och OM det blir en pojke blir det nog inriktning på blått, jeans, skjortor o annat tufft.

Inga kommentarer: