fredag 2 oktober 2009

Flyttstäd och flyttning!!

I går kväll fram till 23.30 gjorde vi lägenheten redo för städfirman som skall städa idag. Alla lådor och möber står staplade mitt på golvet i rummen. Allt för att de ska kunna komma åt lister, fönster etc... Min goa svärmor hjälper mig imorgon med kyl, frys och golven efter att alla flyttkarlar gjort sitt. Vi bor ju tyvärr 4 tr upp utan hiss... Så det blir ett hårt pass för de som hjälper oss och jag är såååå TACKSAM!! Tack ni underbara vänner som ställer upp!! Det känns toppen att leja bort städningen. Jag hade nog inte orkat det. Tycker att allt packande och rensandet tagit på kroppen. Har nämligen börjat få ont i ryggen och det drar o sliter i magen. Är nog uttöjning av livmoder och annat i magen på G, tror jag.
Vi kommer nu att vara Internetlösa ett tag så uppdateringen om flytten och foton på nya lägenheten kommer väl nångång nästa vecka...

Inga kommentarer: