onsdag 21 oktober 2009

Flyttkort!!

Nu känner vi att vi landat och kommit på plats med det mesta så då passar det ju bra att skicka flyttkort till våra vänner, nära och kära. Kommer på mail under veckan (+sms) Eftersom jag tycker de traditionella flyttkorten är såååå tråkiga har jag fixat egna lite roligare... Eller vad sägs om ett litet "fotocollage" på vårt nya hem, så ni känner igen er när ni kommer och hälsar på!! (Här på bloggen har jag "suddat" över adressen och telefonnumret. Tycker inte det behöver visas här...) Hjärtligt välkomna och hälsa på oss!! Men ring gärna innan så jag hinner baka de där obligatoriska 7 sorters kakorna... hehehe... skojar bara...

2 kommentarer:

emelie lundgren ♥ sa...

Längatr tills på Onsdag så ska vi in i detta fina hus.

Längtar verkligen efter Lina och Ella.<3

Misan-Maries blogg sa...

Lilla sötnos.. Jag längtar oxå till ni kommer till mig!!! Älskar dig!!