måndag 5 september 2011

Update...

Idag lämnade jag William mellan 8.30-12.00. Jag var lite nervös, inte för William del, utan för att jag inte än har lärt mig morgonrutinerna vid lämning. Ska man vinka i något fönster, hur säger man bäst hejdå, vad gör jag om William blir ledsen... Men jag hade inte behövt grunna alls, William traskade rakt in och började genast leka och den proffsiga personalen tog över. Känns skönt!

Tycker det är sååå mysigt att han går på förskolan nu. Min stora kille!
Här är hans plats och han visste precis vilken det var och han ställde sina skor på hyllan. Ja, han gick ju inte och ställde skorna direkt där, utan efter att jag frågat om han kunde göra det. Såg såå gulligt ut.
Det hade gått bra idag med. Han hade efter lite "tristess" på lilla gården blivit utsläppt på den stora. Där e ju mycket roligare att vara. Mer barn, större ytor och mer att upptäcka.
Han hade ätit jätte mycket, vilket känns bra. Maten på Gullvivan är suverän. Allt hemlagat, vilket jag verkligen tycker är ett plus i kanten.

Inga kommentarer: