fredag 30 september 2011

Champagne och lek i Strandbjörket...

Vilken härlig eftermiddag kväll det blev. Solen har verkligen gjort ett sista ryck att värma oss. 23 grader idag! Inte illa för att vara 30 september. Man får ju passa på att utnyttja en sån här dag till fullo. Peter och jag packade en fikakorg och cyklade ner till Strandbjörket för vi hade bestämt playdate med Suzanne, Charlie, Lotta och Torun. Barnen lekte jättefint och vi vuxna kunde lyxa till det med lite champagne där vi satt på filten i solens sken. Detta är verkligen vardagslyx och livsnjutning!!!

Kolla, coola killen stoppar in handen i krokodilens mun...

-Tror ni den bits???

-Hjälp, den äter upp mig...

"Allting som du gör kan jag göra bättre"... hihihi... barnen skulle verkligen göra samma saker hela tiden.


Efter playdaten fick vi en spontaninbjudan att följa med hem till Suzanne och Kalle för lite pizza och vin. Inte tackar man nej till lite socialt sällskap. Charlie och William leker verkligen jättefint ihop, på sitt sätt. Så härligt att se. Faktiskt så måste jag erkänna att Peter och Kalle också leker bra ihop... ;) hihihi... *fniss* *fniss*

Herregud vad det är härligt med sånna här dagar!!!

1 kommentar:

sara sa...

Fina bilder, tittade noga och ser att du fått med min kusin med familj på bild, dom som sitter och äter glass i bakgrunden...ha ha ha. Hoppas ni alla mår bra och att William trivs på dagis. Kram