söndag 25 september 2011

Dåligt, dåligt!!

Oj vad jag har varit dålig på att uppdatera bloggen.. Skäms på mig!!
Vad ska jag skylla på? Jo, dels har vi haft en rejäl "jobbehelg". Vädret har ju varit härligt så det har blivit mycket utevistelse. Rensat och städat ute förrådet, städat baksidan och burit in trädgårdsmöblerna. William kusin Max med hans "päron" var här i lördagskväll och vi festade loss på 400gr Entrecote var.

Men jag ska jag väl inte sticka under stol med att jag suttit en del med min nya mobil. Kanske mest med Wordfeud. Jag e sjukligt besatt.. MOOHAAHAA...

William är som vanligt sitt glada jag även om kindtand nummer 4 tittar ut. Har faktiskt inte märkt något specielt med honom när de gjort entre. Skönt, för både honom och oss.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gud vilka underbara bilder på William !!
Saknar er något enormt.
Puss på er från emelie.