lördag 10 september 2011

Bröllop mellan Madeleine o Henrik

Jag och Peter festklädda och fina inför det stundande bröllopet mellan Madde och Henrik.

Vanessa, Vendela och Pauline, Maddes tre söta döttrar. Som sen även sjöng "Du är allt" i kyrkan. Lilla Vendela har den mest fantastiska röst. Tårarna rann på de flesta i kyrkan kan jag säga.

Vackra Madde skrider fram i kyrkan i sin sagolika klänning.

En vacker brud och en stolt brudgum! Lille Carl ser också väldigt stolt ut över sin mamma.

Fotogeniska med äktenskapstycke.

Snyggofamiljen!!

YES!! Nu e han min! Bara min!

Denna bilden gillar jag! En av mina favvisar!

Min fina goa gamla vän Madde. Alltid lika vacker och glad.

Jag hade skrivit en liten "visa" som jag sjöng. Den riktade sig mest till Madde och lite vad som hänt under årens lopp... Blir en hel del på 21 år!! Herregud vad mycket kul vi haft!!

En jättegod chokladmoussetårta...

En lite annorlunda "bröllopsvals"... Madde och Henrik bjöd på ett bejublat dansnummer. Riktigt coola och så duktiga visade de upp ett inövat dansnummer. Sköna moves och härligt samspel.


Sen dansades det för fullt ända till 02.30...

1 kommentar:

sara sa...

Ser ut som ett lyckat bröllop, o vilken snygg brud!!!!