onsdag 28 september 2011

Ta det piano... eller inte ;)

Idag följde min goa kollega Kerstin med mig och hämtade William på förskolan. Det tyckte han först var konstigt och var lite blyg, men sen pratade han på och var sitt vanliga jag. Han tycker om Kerstin, det märks.
Vi åkte hem till henne där vi bjöds på fruktsallad och rågkringlor. LYX och sååå gott!


Bengt hade plockat fram barnbarnens leklåda, men efter en stund så hittade William något som var mer intressant... Pianot! Med lite hjälp av Kerstin fick han kläm på det här med att trycka med fingrarna och inte slå med hela handen. ;)
 
Ojojoj... titta bara så koncentrerad han är... Min fina goa lilla pianist! Ser ut som om han har väldigt fin talang för det där... eller?!

-Sådär ja, nu har jag fått kläm på det, nu går det ju alla tiders!! "Blinka lilla stjäääääärna dääär....."

Tack Kerstin för en mysig eftemiddag! Tack också för de goda hembakade frallorna jag fick med mig hem!

Inga kommentarer: