tisdag 31 maj 2011

Tröstshopping...

Jag fick bli hemma idag medans alla mina administratörs kollegor åkte till Österlen eftersom Peter fortfarande inte är bra i ryggen. Hela dan har jag kollat klockan och konstaterat: Nu är de i Simrishamn, nu är de på Sparrisodlingen, nu är de på Vingården... Wäähhäää... Tycker det är så tråkigt att det skulle bli så här, men thats life liksom!

Istället tog jag och William bussen upp till Grand Samarkand. (Vi har ju ingen bil nu, eftersom den är på verkstan).
Först gick vi till "Toy's R Us" för att kolla in Teletubbies utbudet. Det var dåligt. De hade bara tre olika sorters storlekar i prisklass 120-500 spänn. Det fick bli det minsta varianten för 120:-. William blev lika glad för det. Han valde den gula - LaLa. Han blev så glad för den att han somnade med den i munnen.

Jag shoppade också loss, ordentligt! Två klänningar och en tunika till mig. Shorts och linne till William och så en present till Peter som fyller år imon. Brände över 1000:-!! Hehehehe...Faaaan vad gött!! Gillar att tröstshoppa, men det gör inte min bank dessvärre.

Inga kommentarer: