söndag 29 maj 2011

Morsdag!

Klockan 05 blev jag väckt av en leende och lite onykter Peter som precis kommit hem
efter en kväll med grabbarna... I famnen hade han en "Kalla" med svarta blommor och
ett gulligt kort som han och William gjort när de var på "Babycafét" sist. Jag blev jätteglad
givetvis, men vad han inte visste var att William varit orolig på natten och jag typ nyss
somnat... Jag ville helst av allt bara blunda och sova vidare, men kände att jag var tvungen
att iallafall ta emot den. Jag ställde den på sängbordet och sen blev det ett snabbt -tack,
vad gullig du e, och så somnade jag om igen.
Får tacka han igen när han stiger upp... Vid lunchtid skulle jag tro... hehehe... Undrar var
han hittade en blomma att köpa klockan 5 på morgonen...eller så kanske han köpte den igår??

1 kommentar:

Anonym sa...

Gulligt!!! Och vilken blomma!!!!! :) Kjamiz Bine