torsdag 12 maj 2011

10-årig bröllopsdag!!

Nej, nej, nej... inte vi... Hehehe.. Vi har inte ens kommit till skott än. ;)
Min härliga storebror och hans fina fru Marie har idag varit gifta i 10 år!
HURRA HURRA HURRA!!!

(bilden är scannad, därav den lite dåliga kvalitén)

Det var ett jättefint bröllop och ganska så traditionellt. Istället för att hålla tal hade
jag skrivit en sång som jag sjöng på festen, faktiskt så spelade jag även gitarr till.
Det var jätte nervöst, men jag var så glad efteråt när jag hade gjort det. Sången
handlade om brorsan och oss som barn och allt bus han gjorde... Det lockade många
skratt, men även tårar.
Efter festen åkte jag hem till dem och tog hand om Natalie och Emelie som då
bara var 3 och 5 år gamla. (Visst e de helt underbart goa de där två töserna!!)
 Brorsan och Marie checkade ju in på hotell, så klart!

1 kommentar:

Anonym sa...

hihi tack du är bäst du med faster. Gud va liten jag var känns som hundra år sedan. Kram natalie