måndag 30 maj 2011

Besviken och ledsen... :(

Kan inte sova för jag ligger och grubblar hur jag ska lösa denna veckan!
Peter har fått ryggskott, stackarn. Visst, det är jättesynd om honom men jag måste ju tyvärr "Vabba" då, vilket innebär att jag inte kan följa med på resan som jag varit med och arrangerat för oss administratörer.

Vi ska åka en heldag till Österlen på tisdag med bl.a. Brösarps Backar, Simrishamn, Sparrisgården, Stenshuvud och så ett hemligt resmål. (Som är det coolaste av allt, kan tyvärr inte skriva det eftersom endel kollegor läser min blogg). Vi ska även tacka av två kollegor som går i pension.

Jag är ju reseledaren kan man säga och har hållit i alla kontakter och bokningar. Och står för upplägget av programmet. Känns inte bra alls att inte kunna åka med. Men vad ska jag göra???
Varken min eller Peters familj finns i stan och detta är ju en heldag från halv 7 till 20.00, så vi har ingen som kan komma hit och hjälpa Peter. Iallafall inte en sån här lååång dag.

Idag får jag ta med mig William en liten stund till jobbet så jag kan fixa det viktigaste och även kanske tvingas delegera reseledarskapet till nån annan. SUCK!!!
Usch! Vad besviken och ledsen jag är!! Inte på Peter så klart, men på hela situationen!!

Nån som har en genial lösning? Tar tacksamt emot i denna dystra situation!!

Inga kommentarer: