söndag 8 maj 2011

70 är ingen ålder...

I helgen var vi på 70 års kalas hos Peters moster Anita. Jag säger bara... Åh vilket party!
Vi bjöds på lunch, tårta, 5-kamp, middag, efterrätt och så det obligatoriska drinkbordet.
Det serverades öl och vin till maten och efter 5-kampen fick vi en riktigt fräsch och läskande
drink ute i solen. Givetvis skålades det i champagne också.
Alla 20 gästerna sov över och jag var överväldigad av deras gästfrihet.
Vi har blivit så omhändertagna och verkligen haft en lyxig helg. Tack Anita och Olle!!

William fann sig genast till rätta i sandlådan när vi kom dit.

Tjejerna var inte sena med att underhålla William, vilket gillades av hans mamma och pappa... ;)

Långbord ute i solen. Visst ser det härligt ut!

5-kampen var riktigt kulig! Kanske för att mitt lag vann. JIPPI!!
(Jag e en tävlingsmänniska och ganska dålig förlorare...)

Här kastar jag hästsko... Jag fick hela 0 poäng...hihihi...

Lekpaus på grusgången. En nöjd liten kille.
   
Omsvärmad av tjejerna. Han sträckte sig från den ena till den andra,
vilket tjejerna tyckte var jätte mysigt. Inte dåligt att ha 5 lillmammor...

En av favoriterna... Traktorn.
-Brumbrum... säger han här.

Jag och min älskling!

Min andra älskling! Min son, mitt allt!!

Jubilaren Anita

4 kommentarer:

EllenBohlin sa...

hihi det är jag som har tagit bilden på dig och Peter

Anonym sa...

hihi det är jag som har tagit bilden på dig och Peter/ellen

ellen sa...

hihi det är jag som har tagit bilden på dig och Peter/ellen

ellen sa...

oj visste inte om det skikades så det lite många:)