tisdag 4 januari 2011

Skolpojke!?

I går kom den... med posten... äntligen. Williams ryggsäck.
Jag är med i bokklubben "Kul med bamse" och premien var en Bamseryggsäck och det ville jag ju såklart att William skulle ha.
Jag satte på honom den och han traskade iväg så glatt med den på ryggen. Huuur gulligt som helst. Som en liten skolpojke.
Nu tror jag ju förstås inte att  han kommer ha kvar denna den dan han börjar skolan. Men till dagis i augusti blir den perfekt. Tills dess passar den utmärkt att ha grejer i när vi e ute och far... (typ leksaker å sånt.)


Men shit vad tiden går fort. Detta året har bara flugit förbi och snart står vi där då han verkligen ÄR en skolpojke. Mammas lille prins ska börja första klass. Huga! En mysig tanke men samtidigt skrämmande.

2 kommentarer:

Emelie sa...

Men gud så söt han är:)
Kan se honom framför mig när han lullar i väg till dagis för första gången. Det är verkligen en milstolpe, när de börjar dagis. De blir så stora med ens.
Många kramar till er!

Anonym sa...

Längtar efter er riktigt mke:)