fredag 7 januari 2011

I Vällinge... nej, jag menar Vellinge...

Det blev ett kärt återseende för William och kusinerna Nattis och Emmis. Han vaknade precis när vi kommit fram och ett stort leende spred sig på hans läppar när han fick syn på tjejerna. Ja t.o.m morbror Janne smilade han upp sig för... Sen var det full rulle vill jag lova. Inte en stilla minut. Jag tror tjejerna hade minst lika roligt som han i allt bus och all lek.

-Den där bollen vill jag ha... Den ska jag ta!

-Ha Ha... jag tog den! Bäst att sticka fort som attan...

William älskar bollar. Stora som små. Nu när han lärt sig att ta emot och att kasta så e det ännu roligare. Men allra bäst tycker han det är när man jagar honom och försöker ta bollen...

Natalie och Emelie busade med William hela tiden. Han kiknade av skratt av deras galna upptåg.


Morbror Janne är också en rolig filur...

Sen var det mysigt att sitta i moster Maries knä och titta i Bamses pekbok.

Inga kommentarer: