onsdag 26 januari 2011

Nytt i klädväg till William!

Köpt ett par fina vinter/vår kängor till William på Bergqvist skor på Grand Samarkand. Enkla, lätta att sätta på och stilrena. Passar bra när han inte ska vara ute så mycket. Perfekt att ha till jeans eller lite lättare överdragsbyxor.


Internetshoppade på "La Redoute" igår...
Klickade på KÖP några gånger (så lätt, så kul och så smidigt). De har verkligen jättefina barnkläder där till bra priser.
Detta klickade jag hem:
En härlig blå vårjacka som är vattenavvisande i stl 86. 149:-

En snygg rosa skjorta i stl 86, 79:-... Gillar kragen på denna modellen så jag beställde även...

En i vit/mullvad också i stl 86, 79:-.

Nu hoppas jag bara att han kan ha stl 86 i vår/sommar så jag inte måste vänta ända till hösten med att sätta på honom dessa fiiina kläder!!!

1 kommentar:

sara sa...

Hej!
Ser att även du shoppat lite nya kläder, fina! Ja det vore roligt att ses snart igen. Jag är hemma kl 15.45 om dagarna, så antingen efter jobbet eller en helg. Har du bil på dagarna?