tisdag 5 oktober 2010

These boots are made for walking...

VAD TÄNKER HAN PÅ MIN LILLA PRINS???
Tycker jag varit duktig idag!!
Gick ner till Skogslyckans församlingshem till Babycafét. Tar ca. 35-40 min. När det var slut gick jag ner till stan för att där ta bussen ut till Teleborg. Hem till Ann och Ella för att käka lunch. Mycket gott!!
Kvart över 3 promenerar jag raskt hem mot Hovshaga. Klockan 5 stiger jag in över tröskeln. 1h och 45 min tog det att gå hela vägen. Det var riktigt skönt även om det blåste en hel del. William sov så gott hela vägen. Lite mör i fötterna annars var jag faktiskt inte alls trött.
 
Hos Ann blev vi bjudna på Lax. William fick för första gången äta en riktig hemlagad måltid. Han gillade det jätte mycket. Så smidigt... Bara mixa ihop allt med lite smör och ta...da... KLART!!! Får nog skärpa till mig och börja ge honom lite annat än burkmat??? Det e ju faktiskt inte så krabbigt egentligen. Jag hade ju tänkt vara en duktig mamma och bara laga eget... hehehe.. det sket sig innan jag ens försökt.
FÅR JAG KÄNNA PÅ GADDARNA???

Inga kommentarer: