söndag 17 oktober 2010

Helgfoton

Har varit sååå dålig på att uppdatera... SORRY!!! Varför?! Tja, brist på tid, lust och något att skriva om.
Men när jag kollade fotografierna jag knäppt så har jag lyckats få några guldkorn jag gärna vill visa er... på William förstås...

Så här såg det ut i fredags; William glad och lycklig när pappa äntligen kommer hem. Kärlek!



Det var marknad i stan och då köpte jag denna coola T-shirt.
50 %  MAMMA
50 %  PAPPA
= 100 %  FETSNYGG
Hahahaha... stämmer ju!!!

Fotot e taget hemma hos Lina och Ola där vi var i fredagskväll och fick grillad Lammfilé. Åh såå gott!! Kollade på Idol med förstås. Det är starka finalister i år, så det e inte lätt att rösta. (Jag röstar aldrig, by the way.) Men Minnah hade gärna fått vara kvar ett tag till. Tycker Elin el Andreas tillför minst. Mina favvo är nog Linda, Linnea o Olle. Hm... Jay e ju oxå bra o Daniel o Geir... som sagt, det e inte lätt...

Lillprinsen (och mamma) spexar...

Stackars William va?! Får utstå både det ena och det andra för att mamma ska fota! Bunkar på huvudet är bara ett i raden av mammas påhitt.

Inga kommentarer: