fredag 1 oktober 2010

Ladies Night

Efter 8 månader som mamma Marie fick jag äntligen styla om till "bara" Marie och roa mig kungligt med bästa vännen och höstens happening... LADIES NIGHT!!!
Kvällen började på "Mix Megapol" med Champagne och tilltugg. Hur coolt och hur gott som helst. Därefter gemensam taxi till evenemanget.
 Martin Stenmark var trots sin brutna fot på topp och showade loss!
 Ett kuligt nummer med Andreas, Brolle och Stephen som tjejer... Söta va!?
 Här e vi... De tre gladaste och galnaste tjejerna; jag, Lina och Fia
 YEA!!! Rock on!! Vi stod långt från scenen, men vad gjorde det när vi kunde dansa och digga som vi ville.
"Girls just wanna have fun".. Åh så sant!!
Martin, Brolle, Måns, Stephen och Andreas bjöd alla oss 2200 tjejer i Växjötipshall på en härlig show med go musik.
Skivsignering med Andreas... Jag tog inte nån autograf utan jag agerade paparazzi istället och hade 1:a parkett... Hehehe.. As usually!!!
Tack Mix Megapol för en härlig helkväll och allra mest tack till underbara Lina som tog med mig ut på galej!!

Inga kommentarer: