onsdag 27 oktober 2010

Me and I party


Sådär ja! Det e alltså huur lätt som helst att bränna hundralappar... Fast jag e liiite stolt över mig själv som BARA gjorde av med ca 400kr. Köpte 2 tröjor. En till William och en present till... hm... kan jag ju inte avslöja då barnets föräldrar ev. läser bloggen. Men det fanns många fina plagg jag funderade på.
(tröjan han har på sig e faktiskt en "Me and I" som jag köpt på Tradera)

Men till William blev det den här härliga svarta rymdtröjan. Han valde faktiskt den själv. Jag hade som vanligt beslutsångerst och höll fram båda tröjorna framför honom och han tog direkt tag i denna svarta. Så då fick det bli den.

William skötte sig exemplariskt, jag var faktiskt förvånad själv eftersom han varit lite gnällig på sistone. Han satt nästan helt tyst under den timmen som försäljaren gick igenom kollektionen. Han plockade med en leksak och så fick han krypa lite på golvet. Han blev oerhört fashinerad av deras köksmatta. Han studerade den noga... hihihi.... Likaså gillade han deras golvfönster, som ni ser på första bilden fick sig fönstet några avtryck av både händer och mun så Malin får nog tvätta det imorgon... Han charmade tjejerna som va där och gjorde sin mamma stolt ytterligare en gång. Snart spricker jag nog... *fniss*

Inga kommentarer: