torsdag 21 oktober 2010

Hej mitt vinterland!!!


Igår kväll när snöflingorna singlade ner hoppades jag att det skulle ligga kvar tills i dag.
JIPPI!! Allt var vitt när jag tittade ut på morgonen!
Se bara så vackert!!!
Onormal?? JA! Men jag tycker om snön. Det e så vackert och man blir så glad av det vita täcket.

Jajaja... jag vet att det BARA är oktober... men för tusan den hälsar ju bara på tillfälligt, så njut idag av det vackra och skit i det jobbiga den ev. för med sig...




William status:
Feber:  37.9 (hm... lite högre idag??!!)
Hosta:  Ja, lite grand
Snor:  Börjar bli tjockt o gult (hihihi.... kul information va!?)
Örat:  Verkar bättre, men han petade på det andra örat idag.
Kan det betyda nåt?
Allmän tillstånd:  Konstigt nog väldigt pigg och glad. Äter bra,
men sover inte mer än vanligt.
Smittorisk:  Hög! Han har ju inte lärt sig hålla för när han hostar o nyser och så kletar han ju sitt snor överallt på mamma... hihihi...


Tycker det e liiite synd att William inte kan gå ut och få uppleva sin första snö. När vi tittade ut genom fönstret så tittade han storögt och sa:
-Dä! Dä! Dä! och så tog jag in lite snö till honom så han fick känna på det.

Inga kommentarer: