torsdag 8 april 2010

Studiebesök på bl.a. pappas jobb

Idag har jag och William verkligen varit på socialturné. Vi gick först till bästa Lina som jobbar på "TelekonsultSyd" där de har "Sopplunch" för sina kunder varje torsdag. En suveränt god Gulaschsoppa serverades idag. Mums... Tack "Telekonsult"!! Givetvis blev lille W medelpunkten och stal nästan Lina från kunderna... hihihi...
Efter den goda lunchen gick jag vidare till Peters jobb "Atea". På vägen dit passerade jag "Babyproffsen" och gick in för att säga hej till Vicke, men hon var tyvärr på lunch. Sen passerade jag "Phonehouse" där Sussi jobbar och var ju tvungen att kika in där också och säga hej. Tyvärr vaknade William då och var nog rejält hungrig, det lät så iaf. Så det var bara att hasta vidare.
Hm.... Var ammar man en liten kille på industriområdet??
Peter sa att jag kunde amma honom på hans jobb. Så, där satt jag på en kontorsstol mitt bland en massa karlar. Tur att man lärt sig att smussla och vara diskret, för det var man inte i början kan jag lova.
När William var mätt och belåten gick Peter stolt som en tupp och visade upp sin juvel för hela "Atea"...typ. William gjorde succé där med. Har nog aldrig hört så många killar gå upp i falsett och bli alldeles tuttinuttiga... fniss... En genomgående kommentar från killarna:
- Lik pappa men söt ändå. ;)
Stolt pappa med sin son

Inga kommentarer: