tisdag 13 april 2010

Handledsbesvär - Quervains sjukdom

Japp, då har de tre veckorna passerat som jag skulle ha skenan för att lindra mina handledsbesvär. Är jag bättre? Tja... ytterst lite bättre tror jag det har blivit. Men jag ska ha skenan i nån vecka till och så ska ortopeden ringa mig för en ev. kortisonspruta. Som ska in i min senskida... Huur otäckt låter inte det??? USCH!! Jag som hatar sprutor!! Som om inte detta är otur nog... Jag har börjat få samma symptom i andra handleden också!!! Hur ska jag kunda ta hand om min lille kille som ökar stadigt i vikt och bara blir tyngre att hantera med två stela och smärtande handleder??? Tycker synd om honom eftersom jag är klumpig när jag lyfter och sköter om honom. Läs mer om Quervains-sjukdom på tidigare inlägg, under Mars.

Inga kommentarer: