fredag 23 april 2010

Fredagslunch med Emelie

Hade en viktig förfrågan till Emelie, så jag bestämde lunchdate med henne.
Jag vill nämligen att hon ska sjunga på Williams namngivningsceremoni. Hon har en underbar röst, en av de finaste jag hört och så är hon för mig en väldigt go vän, vi har känt varandra i 15 år typ... (jag har alltid sagt att om jag nångång ska gifta mig ska hon sjunga på mitt bröllop, men Williams ceremoni är ju minst lika viktig)
Till min glädje tackade hon ja!
Vilka sånger hon ska sjunga vill jag inte skriva här eftersom det ska vara en överraskning för våra familjer.
Hon tog två super fina foton på mig och William som jag bara måste visa.
Ni kan gärna titta in på hennes blogg "SEMLANS BLOGG" om ni vill. (Finns en länk i högra spalten)

1 kommentar:

Emelie sa...

Tack för förtroendet, vännen! En fin ära!:)
Kram!