lördag 10 april 2010

1 år senare...

För exakt ett år sen fattade jag och Peter ett livsavgörande beslut! Det bästa beslut vi någonsin tagit och som vi kommer att ta. Vi bestämde att NU är det dags, nu vill vi bilda familj och få ett barn.
Sen gick det ju som sagt rätt snabbt. En månad senare var jag gravid och nu sitter jag här med världens underbaraste och finaste lille kille i min famn.
Att jag skulle bli så lycklig och uppfylld av kärlek hade jag aldrig kunnat tro.
Jag älskar Dig William.
Min son, min kärlek, mitt hjärta!

1 kommentar:

Emelie sa...

Tänk vad tiden går fort och nu är han här!! Och vilken guldklimp ni fick:)Är inte livet fantastiskt? Tänker på en textrad i en sång som jag sjöng på Agnes dop (fattar inte att jag klarade det):
"Himlen måste sakna en ängel, för en finns här hos mig och vilar i min famn. Kan det vara sant? Att jag får älska dig? En av himlens änglar, har landat hos mig..."