lördag 3 april 2010

Påskafton och födelsedag.

Påskafton var vi bjudna till Peters föräldrar på påskmiddag tilsammans med Patrik, Christina och kusin Max. Lisbeth hade ordnat ett traditionellt påskbord med bl.a. Jansson, prinskorv, köttbullar, skinka, snaps och Påskmust. Jättegott var det och mysigt påskpyntant i hela huset. William fann sig genast tillrätta i allas famn när han vandrade runt. Kvällen till ära var han klädd i skjorta och jeans. En riktig liten snygging om mamma själv får säga det. Max sjöng och spexade för oss, han hade lärt sig sången om "björnen som stod i ett hörn och målade rumpan grön"... fniss... Lille godingen! Två söta kusiner... Efter en jobbig kväll med bl.a. lite magont somnade William tillslut helt utmattad. Finns det nåt sötare än min sovande lille prins.
Eftersom det också är min födelsedag i dag blev jag uppvaktad med blommor och presenter! Tack för böcker, pengar och blommor! Jag hade med mig en fryst glasstårta och bjöd på eftersom jag inte gillar vanlig tårta. För tårta ska det ju va på födelsedagar.
Tack Per och Lisbeth för en mycket trevlig kväll! Ni e så goa!

2 kommentarer:

Emelie sa...

Men gud vad go han är!!
Hur söt får man bli?
:D:D:D
Vill GOSA!

. sa...

Grattis i efterskott:-) hoppas ni haft en bra påsk. kram