torsdag 29 april 2010

Babycafé

Denna torsdagen kom vi i tid till "Babycafét" så jag och William fick vara med och sjunga. Det var mest välkända barnsånger, kul. När vi sjöng en hälsningssång fick barnet vi sjöng om slå på en trumma. En del barn tyckte det va så kul att de kröp efter trumman när den skickades runt i ringen.. *fniss*.. såg riktigt sött ut. Lite gymping för mammorna blev det när vi sjöng en "flygsång". Vi skulle ligga på rygg med benen i luften och barnen balanserandes på våra ben. - Kan villigt erkänna att mina magmuskler nog försvann vid födseln... phu!! Efter sången var det fikatime och medans jag drack kaffet satt William i en babysitter och myste. Han va så snäll och go att jag inte kunde låta bli att plocka upp honom och pussa hans goa kinder. (Min lille prins som för övrigt nu är 2,5 månad och väger 6805gr och är 60 cm lång. Big boy!!) Han somnade sen gott i bilen efter en heldag med mamma på stan.

1 kommentar:

Emelie sa...

Hahaha:) Vad söt han e!!
Gick också på sånt, Agnes och jag och hon älskade det♥
Kram♥