söndag 11 april 2010

Kusinerna Natalie och Emelie

Denna helgen har mina goa brorsflickor varit här, inte bara dom utan även deras mamma och pappa. Anledningen att de kom hit var pga Whiskymässan här i Växjö. Både Peter och min bror är nämligen Whiskyälskare.
Vi grillade på fredagskvällen och vädret var underbart. William med kusinerna Emelie och Natalie. Kan säga att han var väldigt uppassad av dessa två "lillmammor".
Emelie och William
Natalie och William
På lördagskvällen när grabbarna var på mässan hade vi tjejer o William myskväll. Vi hämtade Thaimat och till Körslaget dukade vi upp med godis, chips och läsk.
Emelie leker Guldfisk och gör en massa grimaser vilket William tycker är jätte roligt.
Vilken ljuvlig liten kille vi fått..
William trivs hos moster Marie.
Natalie var dock inte med hela kvällen för hon hade bestämt sig för att följa med Ella på TC-Disco. Högstadiedisco för Växjös alla skolor. Tufft av Nattis att hänga på tycker jag. (Hon känner ju bara Ella här i Växjö). Hon hade haft jätte roligt. Glad för din skull hjärtat!
Två förväntansfulla tjejer...
På söndagen gick jag och Peter ner till stan till deras hotell och mötte upp dem för att sen ta en fika på Askelyckan. Flickorna gick sen med mig hem till Hovshaga medans de andra tog bussen med all packning. (1 mils promenix idag me). De har nämligen haft bilen parkerad hos oss.
Innan de körde hem satt vi på vår baksida och bara njöt av solen.
Alltid lika mysigt att ha er här! Ses om en månad igen...

Inga kommentarer: