tisdag 2 februari 2010

Vecka 40 med Mitt Lilla Hjärta och dagen D

Då har dagen D kommit!! Vår beräknade förlossningsdag 20100202. Men ingen bebis än... :( Har skottat snö och städat övervåningen för att kanske få igång nåt, men bebisen ligger tryggt och lugnt kvar i min mage. Vad mer kan man göra?! Ut och gå en promenad?? Ringa hem Peter från jobbet för en liten "färdknäpp"?? *fniss* Nä, det är väl bara att gilla läget... Ge upp jagandet och bara va i nuet och låta tiden ha sin gång. Hade ju gärna velat ha just i dag, på BF dagen, men jag har ju hela tiden varit inställd på att gå över, så om det är nån tröst till mig själv -Jag hade rätt!! :-)

2 kommentarer:

Emelie sa...

Åh, gumman!! Nu börjar de längsta dagarna någonsin under graviditeten...Jag gick över 5 dagar och de kändes som en enda lång graviditet bara dem...:)
Kram!

Anonym sa...

Hej vännen! Tänker på dig (er) ganska mycket just nu :)Kramar Lis o Co