fredag 12 februari 2010

Är detta början på slutet????

Hur det än blir... om värkarna kommer igång av sig själv eller om jag blir igångsatt så har jag min bebis i min famn inom en vecka. ÄNTLIGEN!!!
På MVC idag fick jag en tid till förlossningen den 17/2 för ev. igångsättning, OM inte bebisen kommit innan. Så den 17:e ska vi ha väskorna med oss ifall de bestämmer sig för att sätta igång mig direkt eller så får vi komma tillbaka efter nån dag.
Jag blev sen undersökt av en annan barnmorska och hon trodde inte att jag skulle behöva gå ända tills den 17:e. Hon t.o.m gissade på lördagkväll... hihihi... lite häftigt om hon har rätt. Kanske att mitt Lilla Hjärta kommer på självaste Alla Hjärtans dag!
I vilket fall som helst så har det äääntligen börjat hända nåt... Jippi!!
Jag har ont i magen och ryggslutet, mer än tidigare... Hm... det e ju visserligen inte kul att ha ont, men detta innebär ju kanske, kanske början på slutet...
HÅLL TUMMARNA att det blir en helg bebis... :-)
Min mamma och jag 1971, 39 år sen.. :-)

Inga kommentarer: