torsdag 11 februari 2010

Kafé De Lux med arbetskamraterna

En underbar och go kollega har nu nått den aktningsvärda ålder som innebär pension. Det kommer bli tomt utan henne på skolan. Några av oss samlades först på "Bishop Arms" för en fördrink och sen gick vi vidare till "Kafe de Lux" där vi hade bokat bord och förbeställt mat. Maten var riktigt god och servicen suverän.
Tal och presenter som sig bör var ett givet inslag under kvällen.
Det blev många härliga och hjärtliga skratt under kvällen.
Jag skrattade så mycket att jag undrar om det inte var det som gjorde att jag fick en sammandragning eller förvärk eller vad det nu va. Ont gjorde det i alla fall, den kraftigaste hittills. Kanske dax SNART??
Det blev en riktig höjdarkväll och jag e glad att jag i sista minuten bestämde mig för att följa med. Längesen jag skrattade så mycket!! Vilka underbara kollegor jag har!!!

Inga kommentarer: