torsdag 25 februari 2010

Världens bästa överraskning

Gissa om jag blev glad när det ringde på dörren och där stod mina underbara brorsflickor, min bror och hans fru. Jag började tjuta direkt. De hade planerat detta tillsammans med Peter och jag visste ingenting!! Tjejerna hade inte heller fått reda på att de skulle hit, förens 5 mil innan Växjö, De hade nämligen inte kunnat hålla tyst... hihihi.. Kusin Natalie Kusin Emelie Min bror Jan - nu morbror Jan
Brorsans fru Marie - nu moster Marie
De här fina kläderna hade Emelie (vänster) och Natalie (höger) själva valt till lillprinsen.
Även dessa kläderna fick han och en söt träprins + ett hjärta med fotavtryck på. TACK så jätte mycket för att ni kom upp och för de fina presenterna!! Älskar Er!!
Denna söta sköldpadda med prasselbok är från Aprilia, Malin o Henca. TACK! Vad gulligt av er!

Inga kommentarer: