söndag 29 november 2009

Mitt Lilla hjärtas rum

Nu börjar "Lilla Hjärtats" rum ta form!! Så här fin blev sängen som Peter har målat! Det blev precis så snyggt som jag föreställt mig!! Den lilla svarta skinnfåtöljen som jag köpte blir oxå perfekt i rummet!! Visst e den söt! Jag har bäddat med både de röda och limegröna påslakanen för att se hur det kommer att se ut. (Påslakanen, madrassen, täcket o kudden har vi fått av Max, han hade dem när han va bebis. Tack P o C!!) Lite kvar att fixa är det förstås tex. matta, gardiner, lampa, mobil etc... Men det får vänta tills vår bebis e född, då vi vet om det blir en pojke eller flicka. :-)
Jag är sååå nöjd och tillfreds med den svarta sängen, som många dömde ut mig för att jag så envist ville ha!!
Visst blir det bra!!
Nu saknas bara Mitt Lilla Hjärta som ligger där och sussar i sängen!! Fast då kommer sängen att stå inne hos oss i vårt sovrum förstås.

3 kommentarer:

emelie lundgren ♥ sa...

Längtar som f*n efter er och så klart till den 2 feb för då kommer den underbara kusinen .:D

Spännande om vad det blir för kön , tror det blir en kvinna:D

Ha det bra , ses till julafton ,,:D<3

Emelie sa...

Åååhh, vad mysigt det blev!! Och riktigt coolt med den svarta sängen!! Svart funkar ju till allt, jag menar om ni får en tjej är ju svart och rosa skitsnyggt t.ex:-D
Kram

Misan-Maries blogg sa...

Vad go du e Emmis!! Ja, precis så tänkte jag med.. svart/rosa eller svart/ljusblått eller svart/limegrönt..Allt passar ju... Längtar oxå till jul! Jag kommer ner dan innan så vi kan träffas lite extra!! Puss!!