onsdag 4 november 2009

Bud på Auktionskammaren

Var på Växjö Auktionskammare idag och lade lite bud. Har aldrig varit där innan och aldrigt lagt bud, så det var tur att Lina var med. Hon har varit där förr och vet hur det går till. Babyproffsen har ju gått i konkurs och idag hade de saker därifrån. Bl.a. så lade jag bud på: - En babygunga - En bärsele - En grind till vår trappa. De hade gjort några lådor med lite smått och gott i. Bl.a. en låda med amningstoppar. En låda med amningskupor, bellybelt etc... Sammanlagt lade jag bud på olika 6 grejer. Så OM alla mina bud vinner så blir det en totalsumma på 900:- Ooups!! Hoppas inte jag får allt jag budat på. Det bästa vore ju förstås om allt går för mindre än jag budat. Då kan jag ju komma billigare undan. Imorgon torsdag 14.00 är det auktion... Spännande! Då håller vi tummarna och väntar på telefonsamtalet... Fortsättning följer...

Inga kommentarer: