torsdag 9 februari 2012

Inotyol

Har gjort en världsbra upptäckt. Iallafall har det sparat mig en massa onödigt lidande.
Jag har alltid (på vintern) problem med självsprickor. Har testat en massa olika salvor och andra tips jag fått.
Av en slump när några självsprickorna var som värst (det gör ju så satans ont att man inte kan ta i nånting) hittade jag Williams "rumpsalva" Inotyol och smörjde på. Döm av min förvåning... Morgonen efter var de nästan helt läkta!! WHAT!! Liksom... Hur e det möjligt?? Här har man gått och plågats och inget har hjälpt fullt ut och så har man i två års tid haft svaret mitt framför nästan... Hihihihi...

Läste sedan på förpackningen och där står faktiskt att salvan kan användas till sjävlsprickor. Har rekommenderat salvan till några kollegor som är lika glatt förvånade som jag! Det funkar verkligen!

Så här kommer mitt tips!
INOTYOL - VÄRLDSBÄST PÅ SJÄLVSPRICKOR. Finns receptfritt på Apoteket. På "barnhyllan"

Inga kommentarer: