söndag 13 november 2011

Psst... en liten hemlis

Jag ska avslöja en liten hemlis för er... Berätta inte för någon... ;)

Nästa år den 26 maj firar jag och Peter 10 år tillsammans!! Faktiskt så infaller den 26:e en lördag och faktiskt så är det skottår nästa år!! Kan ni slå ihop 1+1??? =)
Okej, jag tjuvstartade lite och "släppte bomben" redan idag på FARSDAG!! (Tyckte det passade bra och ville inte vänta till nästa år.)

På hotellet i Malmö (efter en jätte härlig dag i Köpenhamn) när vi låg och myste i den goa hotellsängen innan hotellfrukosten skulle intagas, fick Peters sin farsdag present.
Han svarade JA!!! Så... 2012-05-26 ska vi gifta oss, på vår 10-års dag!
Det blir dock inget kyrkbröllop. Antingen åker vi utomlands eller så blir det en borgelig vigsel med familjen. Vi vill ha det där lilla, enkla, intima... Jag har dock liiiite planer, funderingar, önskemål vad vi än beslutar oss för.
                

3 kommentarer:

sara sa...

Hej vännen! Så mysigt att ni ska gifta er, grattis!! Då har ni något att se fram emot. Kram

Emelie sa...

Men Gud, vännen!! Vilken underbar nyhet!! STORT GRATTIS!! Fantastiskt kul:-)
Kramar i massor!!

Bine sa...

<3 <3 <3 <3 <3
JÄTTE GRATTIS!!!!!!!!!!
<3 <3 <3 <3 <3

Och jag kan redan se Williams "uppgift"!!! :)

Kjamiz Bine