torsdag 3 november 2011

Härliga dagar med kusinerna

Härliga, mysiga, roliga dagar tillsammans med mina älskade brorsdöttrar. William älskar dem. Emelie har nog ärvt min fototalang (hihihi) för hon är också en papparazzi och lyckades fånga många härliga bilder på William.

En fin höstbild på mitt lilla hjärta.

Jag och fina Natalie

William gosar med Emelie. Eller Ämmi som han säger.


På torsdagen åkte vi till Strandbjörket med varm chokladmjölk, bullar, plättor och kakor. Det var en riktigt mysig förmiddag med lek och bus.


Vi hade tagit med oss bröd så vi kunde mata änderna. Det tyckte William var kul men...

...att jaga dem var roligare.

På eftermiddagen var vi på Leos Lekland. Helt slut efter 2h. Men kul  hade vi, alla fyra.

Vilken lycka, William når ner och kan skjuta på för egen maskin.


På kvällen hade vi tjejmyskväll med hämtpizza och film. Ella, en kompis till tjejerna här i Växjö var också med. När William somnat plockade vi fram godis, läsk och så tittade vi på "Allt för min syster". Vilken sorglig film.

Älskar att ha mina brorsflickor här. De är så goa, snälla och hjälpsamma.

Inga kommentarer: