tisdag 15 november 2011

Lakers vs Frölunda 3-1

Buffé på Tipshallen, Fackligtmöte med Vision och så till avslutning ishockeymatch i VIDA arena. Jag har inte varit i arenan än, så bara det var ju ett nöje och sen att Lakers gick och vann (eller åkte då ) var ju bara sååå häftigt. Fast det häftigaste av allt var att jag LYCKADES fota precis när Lakers gjorde mål... Både deras 1-0 mål och deras 2-0 mål. Huuur coolt e inte det då?!

Det var en bra match och jag tycker nog att Lakers ägde alla tre perioderna, men de sista 3 minuterna efter "timeouten" var sååå spännande... Jag älskar spännande avslutningar.
Frölunda tar ut målvakten när 3 min återstår. Lakers åker på en utvisning när 2,5 min återstår vilket innebär spel fyra mot sex. Laker håller emot riktigt bra och frölunda har inte en chans trots powerplay. När Lakers är fulltaligt återstår endast 30 sek och matchen slutar 3-1, tjohooo!!!

Vid 1-0 målet är pucken precis på väg att glida över mållinjen. Vid 2-0 målet är den i luften på väg in i buren.

Inga kommentarer: