onsdag 10 augusti 2011

Magsjukan

I kväll fick William plötsligt hög feber 39,1. Några timmar senare började han kräkas. Soffa, golv, kläder. etc... Nu ligger han nerbäddad med handukar i soffan. Han har sovit till och från hela kvällen. Vatten har jag fått i honom. Det är så hemsk när han krampar och inte får upp nånting. Jag lider med honom. Men han är så tapper och vid gott mod. Min lille hjälte!

Jag hoppas inte det är magsjukan utan att kräkningarna beror på den höga febern... Men vi får väl se hur det utvecklar sig.

1 kommentar:

Emelie sa...

Åh, stackarn!! Magsjuka är verkligen det värsta, tycker jag! Agnes blev alltid så ledsen, när hon kräktes när hon var i samma ålder som William. Hon blev rädd liksom och tyckte det var otäckt! Som förälder vill man ju bara ta det onda och jobbiga från dem!! Massa krya på dig- kramar till William från oss!!