fredag 5 augusti 2011

Karl-Oskar dagarna

Festival i stan! Alltid lika trevligt!
På fredagen gästades Växjö av bla. "RIX-FM festival" med artister som Eric Saade, Ulrik Munter, Love Generation, Eric Segerstedt..mfl.
Vi höll oss ganska långt bak i publikhavet med tanke på William så vi såg inget men hörde. Kanske att William såg när han satt på pappas axlar. Det var inte så bra artister eller låtar, men vi träffade på lite trevligt folk att snacka med.

William diggade dock glatt till musiken.

Gick mest dit för Eric Saades skull och då inte för att jag gillar honom, utan för att min brorsdotter Natalie aaaaavgudar honom. När han började sjunga tog jag min kamera och stegade bestämt in mot scenen - trängde mig om man säger så. ;) På ganska nära avstånd lyckades jag knäppa några fina bilder som jag hoppas Natalie gillar.



På lördagen tog vi med oss William kusin Max ner till festivalen. Barnens park bjöd bl.a. på barkbåtsbygge, ponnyridning och klappa kaniner. En tur till tivolit hann vi också med innan vi styrde kosan mot Evedal för ett svalkande dopp.

Inga kommentarer: