torsdag 30 december 2010

Tiotusen...

WOW!! Coolt!!
Över 10 000 läsare av min blogg sen maj 2010!!!
Tyvärr inte lika många kommentarer dock. Jag tycker det är jättekul att få kommentarer. Det behöver inte vara nåt specielt eller långt. Bara ett HEJ I WAS HERE eller några få ord.
(För att skriva en kommentar klickar man under inlägget på "Klicka här och skriv nåt vetja". Sen lämnar du en kommentar och väljer identitet - för de flesta "anonym" och sen publicerar du din kommentar. OBS! Glöm inte skriva vem du är i kommentaren...)

Men jag tycker det är JÄTTE KUL att så många läser min blogg för det gör mig motiverad. Visserligen är det mycket för egen del jag skriver och för familj och vänner som inte bor här och kan följa William och mig på nära håll. Men ni som jag träffar ofta och som ändå tar del av min vardag här på bloggen är jag också glad för. Mycket nyheter och hemligheter brukar hamna här först. Som t.ex. vårt bilköp.

Tack för ett mysigt 2010 tillsammans med er!!

Kram Marie

1 kommentar:

Anonym sa...

Taack själv världens bästa faster..
Önskar dig m. famlij ett riktigt gott nytt år. Kram Emlie. ! <3