fredag 10 december 2010

Motörhead vin

Sååå coolt, sååå goott!!
Peter har beställt ett riktigt häftigt vin. Man var tvungen att köpa en hel låda med 6 flaskor och Peter delade då med några arbetskamrater. Hade vi vetat att det va så gott hade vi beställt en hel låda själv. Nu e det dessvärre försent... De är slut!!

Vinet heter "Motörhead" efter hårdrocksgruppen. De har tillsammans med en buteljerare i Australien skapat sitt eget Shirazvin. Ettiketten är gör snygg och vinet är makalöst gott!
Vi har sparat en flaska som minne... Kanske kan bli värd pengar... ;)

Visst e det überhäftigt!! Jag gillar Motörhead. Har faktiskt varit på en konsert med dem i Malmö. De rockade fett kan jag lova...

5 kommentarer:

Anonym sa...

http://www.motorheadwine.com/
Gå in på våran hemsida om ni är intresserad av motörhead glas!

Another perfect day sa...

Tack så himla mycket, jag har letat överallt efter Motörheadglas, tack tack och åter tack!!

Another perfect day sa...

Tack så hemskt mycket för länken. Jag som letat så mycket efter glas med Motörhead, TACK!!

Jonas sa...

Motörhead är britter, inte svenska ^^

Misan-Maries blogg sa...

Okej Tack Jonas!
Det har du rätt i... Ibland går det snabbt när jag skriver ;)
Har ändrat det nu.
Mvh Marie