onsdag 15 december 2010

The night before...

Nervös? JA! Orolig? JA!
Imorgon bitti kl.9.30 ska jag operera min vänstra handled. Men jag ska vara där en timme innan för att få lugnande medel. Detta delvis pga av att det gick lite snett när jag den 19 maj i år opererade den högra handleden.

Vad gick snett? Jo, jag kände när han skar...HUGA!!! Bedövningen hade inte tagit, vilket innebar att jag började kallsvettas, må illa och paniken steg. Sköterskan fick sänka huvudändan av sängen och kollade mitt tryck regelbundet. Var på väg att svimma flera gånger. Med nöd och näppe höll jag ut operationen igenom.
Så ni kan ju förstå min oro nu ikväll... Önskar jag hade lite choklad hemma, det hade kanske hjälpt.

Har fått skrubba mig oxå, med ett medel som luktar sjukhus.. FY!! En gång nu ikväll och en gång i morgon bitti. T.o.m. håret ska tvättas med det medlet. Säger bara SVINTO!!

Berättar imon hur det gått...
Whish me luck!!

Tur jag har min lille "spillevink" hos mig som håller mig sysselsatt. (Peter är på Whiskyprovning ikväll)

2 kommentarer:

Jenny på Myran sa...

Vilken bra bild du har fått till där... Den kräver nästan oxå en förstoring!! Lycka till imorrn nu då!!

Emelie sa...

Lycia till nu,vännen! Håller tummarna för att det ska gå bra!! Kramar!