tisdag 10 mars 2009

Powerwalk

Morgonstund har guld i mun... Åh! Vad det var härligt att börja dagen med en "powerwalk" runt Växjösjön!! Klockan 06.15 möttes Lina och jag upp på Biskopshagen och traskade med raska, pigga steg de ca 4,5 km. Att man blev lite anfådd berodde nog inte på "kondisen", utan snarare på att vi pratade lika mycket som vi gick fort... hihihi... Klockan 07.00 stog jag i duschen hemma nöjd och stolt! Det blev en powerdusch eftersom min buss går 07.30. Dessvärre insåg jag när jag efter några varv i klädgarderoben (klädproblem pga viktökning) inte skulle hinna med bussen... Det fick bli att ta ut vrålåket och bidra till den globala uppvärmningen... :(

2 kommentarer:

Emelie Forssell-Löfstedt sa...

Vad duktig du är!!! Fan, borde också röra på mig mer...
Ja, visst var det en bra bild på Agnes och Elias...du skulle höra deras skratt...helt underbart!!
kram

Anonym sa...

Åh, vad härligt med morgonpromenix! Va duktiga ni är. Kram!