söndag 15 mars 2009

Helena 50 år

Min underbara arbetskamrat Helena fyllde 50 i fredags och ikväll (lördag) firade hon detta med familj, vänner, arbetskamrater etc... Att Helena är en omtänksam, glad, färgstark och härlig person märktes tydligt på alla tal, sånger och lyckönskningar som framkom under kvällen. Jag är väldigt glad och stolt att just jag fick vara med på hennes stora dag. Tack Helena! Första gången jag träffade Helena var nog typ... 1993 när jag "vickade" på den förskolan hon jobbade på. Helena är en sån människa man minns och som lämnar avtryck i ens hjärta. Vi från Hovshagaskolan hade satt ihop ett litet "spex" program med sånt som är typiskt för Helena... Det blev riktigt lyckat faktiskt! Helena och delar av "Hovshagagänget" "Mamma Mia" med "Blandad Konfekt" och Sävsjös "Svenne o Lotta" ;)) En underbar bukett rosor... o så lilla jag fastnade faktiskt på 1 foto

Inga kommentarer: