torsdag 5 mars 2009

Min underbara pappa!

Jag tycker att min pappa är den snällaste och underbaraste man som finns!!! Jag är så glad över den kontakt vi har idag, även om jag ibland hade önskat att vi kunde träffas oftare. Han finns alltid där (vilket jag hoppas och önskar att han ALLTID ska göra) och han stöttar mig på de sätt han kan. Men även om vi bor 20 mil ifrån varandra känns han mig väldigt nära. Han gör typ nästan allting rätt, i allafall i mina ögon. Min pappa får mig att känna mig älskad och speciell och jag vet att han e stolt över mig; sin dotter. Jag beundrar min pappa och har gjort det sen den dag han och jag återupptog kontakten. De åren jag bodde hos min morbror och hans familj var vår kontakt (tyvärr) minimal. Men han gav aldrig upp om mig. :)) Tack pappa!!! JAG ÄLSKAR DIG!!! /Din dotter

2 kommentarer:

Emelie Forssell-Löfstedt sa...

Gud vad fantastiskt gulligt skrivet!
Blir rörd, då jag också vet lite om din historia...
KRAM!!!

Misan-Maries blogg sa...

Tack sötis! :))